środa, 20 lutego 2013

18 lat

Exploding box zrobiłam z  okazji osiemnastych urodzin dla mężczyzny. Moje pudełko jest podwójne ma wymiary 15x15 oraz drugie 12x12 cm  na większym przykleiłam zdjęcia a na  mniejszym  opisy do zdjęć. W środku mały samochodzik. Trochę poszarpałam brzegi papieru , zamiast kwiatów dodałam ćwieki metalowe , zegarek oraz tasiemki.  Mam nadzieję , że się spodoba. Pracę posyłam na wyzwanie w Scrapgang : #38 Dla Mężczyzny + bez kwiatów






użyte materiały: papier Destinations, papier Simple Stories "Documented", cyfry, tusz Distress Ink, Cracle accents: Scrap.com.pl, papier Silent Night: FifiRifi.pl,   Stempel: Agateria.pl




dziękuję za odwiedziny i komentarze:)  

                                                                                      

Wanda
 


12 komentarzy:

  1. Piękny!!! Zrobić dla chłopca taki box, kartkę czy cokolwiek to sztuka! bynajmniej ja mam z tym kłopot :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe :) Stonowane kolorystycznie, intrygująca forma 2w1 i ta fura :) Gratuluję weny :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszło, z pewnością się spodoba:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł - bardzo męska.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i do tego bardzo pomysłowe! :D
    Na pierwszy rzut oka widać, że to dla mężczyzny ;) Na pewno bardzo spodobało się obdarowanemu :)

    Dziekuję serdecznie za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombowe. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. https://www.facebook.com/ScrapShopping - zapraszam na Candy

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń