grudnia 20, 2012

Piernikowe pudełeczko:)

Wczoraj upiekłam pierniczki , zapakowałam w piernikowe pudełeczko, które zrobiłam z papieru Świąteczny Domek i podarowałam w prezencie koleżance. Bardzo się jej spodobało. Pudełko posyłam na wyzwanie#26  w Szuflada-"Foremki do ciastek"
Za pomocą foremki "GWIAZDA" w pudełku wycięłam gwiazdę, ozdobiłam , zawieszka to domek z foremki, włożyłam upieczone pierniczki i mały prezencik gotowy.













użyte materiały: karton czerwony: Empik, papier Świąteczny Domek: Cynamon i Imbir: Scrap.com.pl

                                                                             



dziękuję za komentarze i odwiedziny:)

13 komentarzy:

  1. Pierniki wygladaja pysznie a w pudelku wspaniale :)
    Ja dzis bede piekla pierniki, wczoraj oklejalam pudeleczka (dla naszej corki nauczycieli). Troszke sie zakrecilam, bo pudeleczka kupilam, zeby mi szybciej bylo, okleilam zeby byly ladniejsze :) ale sa wielkie takei jakies. Twoje zgrabnie wygladaja. Na piatek musze miec gotowe to juz czasu braknie na nowe. Jakos to bedzie ;) Milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piernikowe pudełko świetne, ja też mam zamiar popakować te które upiekłam, ale kupiłam papierowe torebki i myślę nad jakimś zdobieniem:)
    Bardzo dziękuję za przepis, wyszły naprawdę bardzo smaczne:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne pudełeczko a pierniczki wyglądają apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierniczki do schrupania!!! wyglądają bardzo smakowicie :O) a do tego pudełeczko pierwsza klasa!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam:) ale tu u Ciebie pysznie:) pierniczki uwielbiam! Mmmmniam:) pudeleczko sliczne:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierniki wyglądają pysznie, pudełeczko jest fajnym pomysłem na ich zapakowanie :) ja zbieram się w sobie i może jutro trochę ich upiekę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierniki kuszące, bardzo ciekawy blog, a kartka z reniferem powaliła mnie na kolana :)
    jeśli masz ochotę zapraszam Cię serdecznie na mojego początkującego bloga, będzie mi bardzo miło jeśli mnie odwiedzisz :) pozdrawiam serdecznie :)
    www.megansath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wygląda! Gotowy prezent pod choinkę.
    Dziękuje za udział w Szufladowym wyzwaniu.
    Ponieważ do wyzwania można zgłosić tylko jedną pracę, jeśli nie masz nic przeciwko temu, wybieramy pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudności! Apetyczne pudełeczko z równie apetyczną zawartością :)
    P.S. Dziękuję za świąteczną karteczkę, jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak elegancko i smacznie to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają wspaniale. Myślę, że równie rewelacyjnie smakują. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych i radosnych Świąt oraz twórczego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger