sierpnia 17, 2012

Ramka powitalna dla dziecka

 Dzisiaj chciałam pokazać ramkę na zdjęcie małego kochanego maluszka  z okazji jego narodzin. Z tyłu ramki zrobiłam kieszonkę w którą można włożyć zdjęcie dziecka .Ramkę posyłam na wyzwanie nr.10 w Agaterii- pracę należy zrobić z okazji narodzin dziecka, chrztu, urodzin.




















materiały użyte: papier Kolekcja mały Lord: Psoty i śmieszki, litery, tekturki,tusz do embossingu, Perfect Pearls-Biscotti, tusz czarny Latarnia Morska: Scrap.com.pl, stempel Samych cudownych....: Agateria, 
karton niebieski, wstążeczka: Empik





dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

11 komentarzy:

  1. Śliczna rameczka a jej kolorystyka oczywiście bardzo pasuje do chłopca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest po prostu świetna! Bardzo chłopięca!

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysłowo - i ciekawie kolorystycznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna - kolorystyka jak najbardziej chłopięca, ładne litery - gotowce czy wykrojniki? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemna ramka, w delikatnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna "robota" <3
    Piękna ramka :) Ile pracy w to włożone :>
    Będzie mi miło gdybyś obserwowała i pomogła dojść do 150 obserwatorów, strasznie mi zależy ♥
    Wpadnij : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna ramka, te literki cudne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, a jakiś kursik jak zrobić taką ramkę zrobisz???
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za komentarze:) a kursik postaram się zrobić (na 2 tyg mam nosić stabilizator na łokciu:(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger