czerwca 15, 2012

Album ślubny

Album zrobiłam po raz pierwszy z okazji ślubu chrześnicy męża jestem zadowolona i mi się podoba:) Zrobiony z bazy albumu  i z  papieru M. Frances oraz zrobiłam pudełko na album. Zdjęcia robione o różnych porach i miejscach w końcu nie wszystkie karty środka pokazuję bo się okazało że córka zapomniała jak mówiłam do niej żeby zrobiła wszystkie karty albumu.















użyte materiały: papier M. Frances C'est La Vie -Little Girls Coll,  Hydrangeas, Pink Lady, Newsprint, Nana's Fabric, Blessings, Pearl, papier brokatowy K&Company-Butterfly Memori, kółka do spinania albumu, ramka, wykrojnik Joy serce, tusz Distress Ink-antique linen, Cracle accents, Glossy accents: Scrap.com.pl  , wykrojnik Motyl, maszynka Big Shot : ScrapCafe.pl, stempel " Oto jest....: Agateria.pl
cytat " Lecz na początku.... od Maji

digi napis: Jola,


dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

10 komentarzy:

  1. Piękny album! Wszystkie papiery i dodatki świetnie się ze sobą komponują, będzie wspaniałym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album. Wszystko takie dopracowane. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super album, mnie też sie podoba:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie Ci wyszedł ten album :) Jest rewelacyjny :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie ci wyszedł ten album... piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest, widać, że włożyłaś w niego dużo serca i pracy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej! Śliczny jest, też chciałabym mieć odwagę taki zrobić... Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny! Bardzo się napracowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny album, dopracowany w każdym szczególe!!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger