kwietnia 24, 2012

Easel ślubny

Czas rozpocząć sezon ślubny ,chociaż komunijne kartki jeszcze mam do wykonania . W tym roku mój chrześniak idzie do pierwszej komunii, ale kartkę pokaże w późniejszym terminie. Kartka typu easel , a bazę zrobiłam za pomocą wykrojnika , z efektu jestem zadowolona mimo, że kartka jest małych wymiarów oczywiście papier Lemonade jak najbardziej mi pasował. kartkę posyłam na 2 wyzwanie:
Scrapgangu ,gdzie należy wykonać kartkę ślubną z co najmniej trzema wymienionymi elementami:
  perełki w płynie, półperełki, koronka, sznurek,wstążka, przetarcia własnoręcznie zrobiony kwiatek,coś niebieskiego, przeszycia ręczne lub maszynowe. Ja na swojej kartce dodałam wszystkie elementy.
Diabelski Młyn- wyzwanie Karoli należy wykonać dowolną pracę w formie "nawiasowej" użyć 5 warstw.





materiały użyte: papier Lemonade Romantic melody 2,5,7, Elements Romantic melody, stempelek" Z okazji ślubu": sklep Lemonadewykrojnik Ramka: ScrapCafe, wykrojniki Medalion, Lord&Lady-Marianne D., róże antyczny niebieski: sklep Scrapek.pl,




dziękuję za komentarze i odwiedziny:)


7 komentarzy:

  1. Jest urocza, cudnie wykonana. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo się dzieje na tej kartce, wiele warstw, drobnych detali...
    Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam za użycie wszystkich wymienionych materiałów, a kartka wyszła świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna :) Śliczne kolory i pięknie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ta karteczka! Cudnie dobrane kolory i fantastyczna kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna :) Przepiękne kolory

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger