stycznia 10, 2012

Kartka dla babci

Tak bardzo spodobał  mi się styl Shabby , że postanowiłam spróbować. Kartka jest na wyzwanie 3#  Scrap Market , temat to Vintage/Shabby. Czy mi się udało oceńcie to sami, bo nie jestem pewna czy sprostałam temu stylowi.
   materiały użyte: papier IDYLLA:Konfitura Różana, papier Prima Botanical, tusz Distress Ink-antique linen, wstążeczka vintage: sklep Scrap.com.pl, kwiatki różyczki giełda, koronka pasmanteria,dziurkacz falbanka: Hopmart




dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


                                                      Wanda

11 komentarzy:

  1. Trudno mi ocenić czy sprostałaś wyzwaniu,
    bo zupełnie nie jestem w tych tematach dobra, ale kartka wyszła ci bardzo ładna:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka dla super Babuni. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka :)Śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka, delikatna i pełna uroku - i zdecydowanie mieści się klimacie Shabby Chic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koło to podobno kształt idealny ;-) więc idealna kartka dla idealnej babci ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że ręka już wróciła do swojej sprawności :) bardzo fajna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie podoba ta karteczka.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger