października 04, 2011

Moje pierwsze CANDY

Ponieważ w listopadzie mój blog będzie obchodził swoje pierwsze urodziny postanowiłam przygotować dla Was Candy. Jak ten czas szybko minął.Pamiętam początki założenia blogu , który powstał dzięki córce bo ja nie miałam zielonego pojęcia, dalej mam kłopoty. Cieszyłam się z każdego komentarza , który był inspiracją w tym co robię.  Cieszę się ,że mogę być obserwatorem innych blogów i poznawać prace koleżanek
Nie trzymam Was już dłużej w niecierpliwości:



Jeżeli macie ochotę wziąć udział w zabawie wystarczy:
- wyrazić chęć udziału w zabawie poprzez napisanie komentarza w tym poście,
- osoby posiadające swój blog informują o moim Candy na pasku bocznym swojego blogu (proszę wkleić zdjęcie i podlinkować),
-
w zabawie mogą wziąć udział również osoby nie posiadające bloga - proszę zostawić  w komentarzu  swój adres e-mail
- zapisy trwają do 7.11.2011 do godz. 24.00

Losowanie odbędzie się 8.11.2011:)
                                                             W zestawie znajduje się:
papier 30x30 szt.8,papier 20,3x20,3 szt.4-Docrafts-Papermania, papier 15x15 szt.8,karton wytłaczany niebieski szt.1,papier czerpany wytłaczany szt.1, papier czerpany szt.2,kalka biała szt.2, papier bladoróżowy marmurek szt.1, blejtram szt.1, mata do cięcia HEYDA, perły dekoracyjne-Craft, perły na druciku szt.15, wstążki HEYDA, serwetki koronkowe papierowe, cekiny, koraliki, guziki, ćwieki HEYDA, taśma 3D, wstążki,taśma ozdobna kwiatki,  klej Magic, koronki -3m, biedronki 25 szt. 2 anioły drewniane, zawieszki metalowe, zawieszki wedding day- Craft szt 4, die-cuts szt.4, tag KAISER CRAFT szt.6, tag K&COMPANY szt. 8, trójwymiarowe gwiazdki szt.4, trójwymiarowe zawieszki K&CO Evergreen Tag szt.7, różyczki białe szt.36, różyczki materiałowe szt.6, tekturowa para tańcząca szt.2 pierniczki Gingerbrad People szt.4, kwiatki własnoręcznie robione szt.36. 

                                                              Zachęcam do wzięcia udziału w zabawie:)


200 komentarzy:

  1. Jaki bogaty zestaw przygotowałaś!!! Z miłą chęcią otworzę kolejkę po te cuda! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Paolla

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję urodzin i życzę kolejnych twórczych lat :)
    Oczywiście zapisuję się na candy z nadzieją na szczęście w losowaniu :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. No to i ja się zapisuję, info na blogu już jest :)
    I oby więcej twórczej pasji.
    :)
    http://selennea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę tu być;) Dziękuję za zaproszenie i mam cichutką nadzieję;)
    Pozdrawiam i lecę linkować i wklejać;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że przyłączam się do tak słodkiej zabawy:) Życząc kolejnych rocznic i inspirującej pracy twórczej:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. z przyjemnością ustawiam się w kolejce, zapraszam na moją małą rozdawajkę :)
    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Joł! Znalazłam Cię wyszpiegowaną przez Scrap.com.pl. A skoro w tak dobrym momencie tu trafiłam, to czemu się nie zapisać ;)
    Losowanie w moje urodziny, to może akurat?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja się zapiszę na słodkości.
    Miło było trafić na Twój blog, wracam do podziwiania prac :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tadaaam, jestem i ja ;o))
    Miło mi tu gościc ;o))

    OdpowiedzUsuń
  10. i Ja chętnie wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile tego jest! Ja też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Cudne candy!
    Chętnie się zapisuję!
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję pierwszych urodzinek bloga.:)
    Przygotowałaś naprawdę pokaźny zestaw, dopisuję się więc po niego z miłą chęcią.;)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczodra z Ciebie kobieta:-)
    Przyłączam się do zabawy i pozdrawiam jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że do wzięcia udziału w tak wspaniałym candy nie trzeba szczególnie zachęcać. Ja się zapisuję z przyjemnością. pozdrawiam serdecznie :)
    http://daszka.dicant.net/

    OdpowiedzUsuń
  16. Smakowite candy :) Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No, no pokaźny zestawik :) Już wrzucam na boczny pasek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapoluję z wielką chęcią i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super candy :) z wielką chęcią sie zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny zestawik - chętnie przygarnę
    Wszystkiego dobrego w rocznicę życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z miłą chęcią się zapisze na te cudne niespodzianki:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tez się zapisuję piękne candy

    OdpowiedzUsuń
  23. UhUhU jakie candy!;) Zapisze się z chęcią;) A Tobie życzę kolejnych wieeelu lat blogowania!;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam wielką ochotę na te słodkości :)
    ecka23@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Wanda nie chciała Niemca a to candy to udziału zachęca.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. i ja chętnie wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, ale cudności! Ustawiam się w kolejce, info u mnie na pasku bocznym :) A poza tym bardzo się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga, lecę pooglądać! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja ustawiam się grzecznie w kolejce. Tyyyyle pyszności!:)
    Życzę jeszcze wielu takich urodzin! Jak fajnie, że masz córkę:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudaśną rozdawajkę przygotowałaś. Z przyjemnością wezmę w niej udział. Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  30. z przyjemnoscia biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mmmm co za słodkości:) Dużooo:)
    Tak skusiły mnie że nie mogłam przepuścić takiej zabawy:)
    Super cukiereczki,wielkim szczęściem było by to wszystko zgarnąć... marne szanse,ale spróbuję:)
    Pozdrawiam ciepło i czekam do losowania:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Same pyszności! :) Nie sposób nie wziąć udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z chęcią zapisuję się na candy i życzę Ci wielu artystycznych wzlotów przez calutki kolejny rok oraz lata następne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z przyjemnością się zapisuję:-) Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  35. wspaniałe cukierki :) oczywiście ,że się zapisuje ... oj przydały by się takie dodatki przydały ... :)
    Pozdrawiam-Ela

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego najlepszego! i oczywiście jestem chętna na cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. po takie cukierasy to i ja się ustawię :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. jakie cudeńka do wygrania, może dopisze mi szczęście, ustawiam się w kolejce do losowania, pozdrawiam i zapraszam na moją rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne candy, nie mogę się napatrzeć na te wszystkie cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniały zestaw, nie może mnie zabraknąć!

    Pozdrawiam i życzę kolejnych lat z blogiem - na pewno będzie coraz łatwiej :)

    Asia

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne są Twoje prace, pomysły masz fantastyczne. Pozazdrościć. Ja dopiero stawiam pierwsze kroczki w scrapowaniu, a moja 6letnia córa wykleja razem ze mną :) Chyba stanie się to i naszą pasją. Pozdrawionka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ale cudeńka rozdajesz chętnie bym się zaopiekowała takim zestawem:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapisuję się z przyjemnością i życzę wiele radości z pasji tworzenia w kolejnych latach:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ojej, koniecznie muszę dopisać się do kolejki po te słodkości :) już biegnę dodać info na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  45. staje w kolejce i pozdrawiam jesiennie - adusia
    basta.blaszak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow, jakie wypasione candy:) przydasiów nigdy nie za wiele ;) Zgłaszam się i pozdrawiam,
    Ola
    Warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Pierwsze candy i takie cudne słodkości :) Dopisuję się do kolejki i ja :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja staję w kolejce po taką wielką pakę słodyczy!

    OdpowiedzUsuń
  49. Słodkości! poprosze:)
    http://scrapfantazje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudne candy chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  51. Z przyjemnością zapisuję się na te cudowności.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje.

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudne rozdanie-candy. Mnie bardzo początkującej bardzo by się takie smakołyki przydały. Zgłaszam się !!!

    Świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  53. Slodkosci sa super! Moze ja je przygarne?

    OdpowiedzUsuń
  54. Wspaniałe candy!Zapisuję się z przyjemnością:-)

    OdpowiedzUsuń
  55. nie umiałam dotrwać do końca listy prezentów, bo od razu chce to wszystko mieć. Więc się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję rocznicy! Życzę mnóstwa inspiracji i radości z tego co robisz:) Oczywiście ustawiam się w kolejce i mam nadzieję, że uda mi się zgarnąć te wszystkie słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu!
    Po cukierki, oczywiście, się zapisuję ;)
    ania19954@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. od mnogosci slodyczy az w glowie sie kręci! trzymam kciuki mocno zeby to do mnie los sie usmiechnął

    OdpowiedzUsuń
  59. Chętnie do kolejki dołączę i ja.. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  60. Wspaniałe cukiereczki, z chęcią się zapiszę.
    http://tiby5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Super candy, chętnie zapisuje sie do kolejki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. wow przy takiej paczuszce to chyba nikogo nie trzeba długo namawiać:)
    ja również zgłaszam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  63. Też już jestem:))) I zapraszam do siebie...

    OdpowiedzUsuń
  64. ooo słodziuteńko! zapisuję się i zapraszam na moje candy tutaj: http://kartkolandia.blogspot.com/2011/10/niebianskie-candy.html !!

    OdpowiedzUsuń
  65. Życzę wytrwałości i wielu kolejnych rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  66. Na takie słodkości jestem chętna!

    OdpowiedzUsuń
  67. Ależ wspaniałości :) ja też się ustawię :) Podrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  68. candy na bogato,cudowne przydasie,ustawiam się w kolejce:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Oj fajnie by było wygrać tymbardziej że nigdy nic nie wygrałam:D
    obserwuję
    http://candy-maluutka.blogspot.com/2011/10/15-candy-u-wandy.html

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudaśne rzeczy, chętnie je przygarnę;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Ach! Candy u Wandy zachęcają do stania nawet w tak długiej kolejce :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Tyle cudowności :-) A może mi się poszczęści w losowaniu? Ustawiam się w kolejce :-)
    (info w pasku bocznym)

    OdpowiedzUsuń
  73. :) super CAndy :) może moje osobiste szczęście urodzinowe zrobi mi niespodziankę?? :)
    Zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  74. przesłodkie candy wiec staje w kolejce przesyłając pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Nie wierzę w cuda ale zapiszę się dla spokoju wewnętrznego:)
    Słodkie te Twoje cukierasy a i roczek zleciał nie wiadomo kiedy:) Życzę kolejnych latek owocnych w pomysły i ich realizację:)
    mikr13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratuluję pierwszej rocznicy!!
    Oczywiście z miłą chęcią staję w kolejce i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  77. super zestawik:) słodziutko

    http://papierowa-vvia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. chętnie się zapiszę na takie skarby:)
    zapraszam di siebie na candy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetne candy! Chętnie ustawię się w kolejce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  80. i ja! i ja!!! ja też chcę się bawić :) Ustawiam się w kolejce po słodkości :) a co mi tam, że jestem na diecie heh ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetne candy,mnie dwa razy zachęcać nie trzeba;)
    gratuluję i pozdrawiam;)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Gdzie Candy, tam i ja! Gratuluję rocznicy, życzę kolejnych. Pozdrawiam i zapraszam do mnie, info już na blogu: http://nawiedzonaulala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękne cukieraski. I ja szybciutko ustawie się w kolejce
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja również gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  85. ustawiam się w kolejce :)
    http://asiascrap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. I ja staję do kolejki;) Same słodkości czekają;) http://galeria-inspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja również się zapiszę jeśli można :) Świetny blog, życzę również kolejnych pomysłów w dalszym blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  88. i ja sie dołączam!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. o kurcze.. kolejka dłuuuuga, ale po takie słodkości, to grzech się nie ustawić :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Chętnie się zapiszę.
    Pozdrawiam,Mariola:)

    OdpowiedzUsuń
  91. 100 lat i kolejnego roku! Ja też się pisze na te pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Wybierz mnie! Wybierz mnie! Wybierz! :0)))

    OdpowiedzUsuń
  93. O rany do mnie nawet dzieciątko takie bogate nie przychodzi :)
    Tak strasznie chciałabym wygrać!

    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Ustawiam się w kolejce :)
    kati.sc625@ interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Gratuluję rocznicy i zapisuje sie w kolejkę, chciałabym wygrac ten zestawik by poczynic pierwsze kroki w tej sztuce.
    http://zmierzchluny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Hejka,zgłaszam się do kolejeczki :) Zapraszam na swojego bloga www.decudankam.blogspot.com
    Pozdrawiam DanKam.

    OdpowiedzUsuń
  97. Oj ale cudności różności ;) z chęcią się ustawie ;)
    pozdrawiam
    dorotka
    http://mojesutasze.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  98. Zycze wielu wielu lat więcej. Chętnie się zapisze na candy. Pozdrawiam i zapraszam do wizyty u mnie.
    Chabrowa_Panienka

    OdpowiedzUsuń
  99. Oj jak duzo i slodko :) Z checia ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  100. bardzo chętna po taki kosz słodkości!

    zapraszam również do mnie na candy

    www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. na szarym końcu ale nie trace nadziei :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    m-aniek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Gratuluję roczku i staję do ogonka :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Ja także się ustawiam. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :) http://kalamaja-kalamaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Piękny zestaw do wygrania :) staję w kolejce ale chyba nie mam szans przy takiej konkurencji :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Gratuluję rocznicy :)
    Chętnie ustawiam się w kolejce do losowania ;)
    Pozdrawiam,
    An-i-ka
    http://an-i-ka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. O i ja też się z miłą chęcią zapiszę:) Taki zestaw to sama przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  107. gratuluje rocznicy
    i chcecia sie ustawiam w kolejce po te gore prezentow.http://swiatkasiuleczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Wspaniałości nam serwujesz,cieszę się,że tu trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  109. WOW! SUPER! Ustawiam się i ja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  110. Kolejka długa ale z wielką przyjemnościa ustawiam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Ustawiam się w ogonku . I zapraszam do siebie. Pozdrawiam Mila

    OdpowiedzUsuń
  112. Z przyjemnością się zgłaszam!

    OdpowiedzUsuń
  113. ja też stanę w tej długiej kolejce:)
    zapraszam do mnie na candy powitalne:)

    OdpowiedzUsuń
  114. Ja też chętnie wezmę udział w losowaniu:)
    http://moniaz125.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  115. Gratuluję pierwszej rocznicy bloga.
    I chętnie biorę udział w candy :D

    OdpowiedzUsuń
  116. Zgłaszam się chętnie po cukieraski:) Sto lat z okazji "urodzin" bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  117. Wspaniałości.. mam na nie chrapkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  118. Zgłaszamy się :)

    www.szkolnapracownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. ale "przydasiów" rewelacja, ustawiam się i czekam na losowanie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  120. Po raz pierwszy jestem u Ciebie na blogu ale już dodałam go do swoich blogów i będę tutaj zaglądała w miare możliwości czasu.
    Oczywiście przyłączam się do świętowania i staję w dłuuugaśnej kolejce.
    Pozdrawiam
    Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Witam serdecznie i z przyjemnością ustawiam się w kolejce po te słodkości :-)Zapraszam również do mnie na rocznicowe candy
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  122. Chciałam dołączyć do zabawy i zapisując komentarz wyskoczył mi jakiś błąd. Nigdzie nie widzę mojego komentarza więc wpisuję się jeszcze raz, gdyby jakimś cudem okazało się że jednak się zapisał i, że zostawiłam dwa komentarze to bardzo przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  123. Dołączam do zabawy! Serdecznie zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  124. Niech ostatni będą pierwszymi. Przyłączam się z radością. ewjonow@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. Wspaniała nagroda! Chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  126. Ale super candy :) Zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  127. czy w tak długiej kolejce są jakieś szanse? eh.. chiałabym, chciała...
    zapraszam również do siebie

    OdpowiedzUsuń
  128. Gratuluję roczku;-)
    Zapisuję się na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  129. Najlepszego z okazji roczku! n i oczywiście się dopisuje :D

    OdpowiedzUsuń
  130. Rewelacyjne candy! :)
    Gratulacje!!

    A ja zapisuję się do rozdawajki:)
    x.miqa.x@hotmail.co
    http://miqaisonfire.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  131. cudowne candy, zapisuję się i zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  132. Fajne candy, zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  133. Super!! Zapisuję się bardzo chętnie :)
    Pozdrawiam
    Magda
    http://magda-lemontree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. Wspaniałe cukieraski do zgarnięcia, staję w kolejeczce i zapraszam na słodkie Candy u siebie ----> www.magicznakartka.pl Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Bardzo dziękuję za zaproszenie i za odwiedzinki. Cukierków u Ciebie cała masa:) Chętnie stanę w kolejce :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  136. Licząc na szczęście i ja się zapisuje:) Pozdrawiam emisart.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. Piękny zestaw :) Chętnie się dopisuję i zapraszam do siebie na skromne cukierki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  138. chyba to coś dla nas :)
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  139. Wow, ale doboroci. Kolejka strasznie długa, ale spróbuję szczęścia.

    Pozdr
    Michalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  140. Mnóstwo różniści...hmmm marzenie,ale cóż grzecznie poczekam.pozdrawiam

    recznarobota.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  141. Chętnie się zapiszę i gratuluję rocznicy. Zapraszam również na mój konkurs
    http://sztukaikunszt.blogspot.com/2011/10/100-postow-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  142. Ale dłuuuuga kolejka :) piękne cukierasy, staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  143. Tyle słodkości, że nie sposób się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  144. strasznie długi ogonek, ale i ja się ustawię - może akurat coś skubnę. pozdrawiam i gratuluję wytrwałości:)
    kobitka008@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  145. tyle osób... ale też spróbuję :) info w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Zapisuję się i linkuję u siebie :)
    pozdrawiam, Mereo
    www.lupus-pilum-mutat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  147. Ho Ho Ho, cięzko było znaleźć koniec kolejki! Życzę dopisującej weny i wiele takich rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  148. Gratuluję rocznicy i staję chętnie w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  149. Zapisuję się gratulując roczku i życząc kolejnych roczków:)

    OdpowiedzUsuń
  150. rowniez sie zapisuje i zapraszam do siebie
    http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  151. chętnie wezmę udział w twojej zabawie. pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  152. Świetne candy, bardzo słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  153. Zapisuję się i ustawiam w kolejce...
    mam problemy techniczne ale obiecuję, że do wieczora banerek będzie tam gdzie trzeba :)
    pozdrawiam serdecznie,
    Agniecha
    http://toiowouagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  154. Gratuluję rocznicy i staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  155. To i ja cichutko ustawiam się w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  156. Ustawiam się i ja i spokojnie czekam ;

    OdpowiedzUsuń
  157. To i ja ustawię się w kolejce po cukierasy:) Pozdrawiam!

    www.piecykowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  158. oj zgłaszam się ! piękny zestawik !
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  159. Zgłaszam się po śliczniutki zestawik.
    Pozdrawiam, miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  160. Dołączam się do zabawy i pozdrawiam!
    Gratuluję rocznicy :**

    OdpowiedzUsuń
  161. Cudne candy z ochotą się zapisuję :-)
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  162. O rany, ale cuda. Bardzo chętnie zapisuję się na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  163. Grzechem byłoby w takiej kolejce nie stanąć. Więc twardo staję ;)
    Życząc wielu owocnych latek blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  164. Gratuluję roczku i życzę nastepnych blogowych latek,z chęcią staje do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  165. Ależ cudeńka:-) Zapisuję się do zabawy i gratuluję owocnego roczku. Milutko tu u Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  166. Ale słodkości :) Zapisuję się :D

    OdpowiedzUsuń
  167. ja się też ustawiam w kolejce, bo aż szkoda przejść obojętnie obok takich słodkości!
    http://domciatko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  168. i ja :D.
    http://allaboutmypassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  169. Kolejka ogromniasta, ale tak kusisz, że się nie dziwię. Ustawiam się i ja :) pozdrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  170. oj duzo ososb ale moze sie załapie na takie słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  171. super przydasie ! zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  172. Jeszcze zdążę i ja :) Staję w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  173. Bardzo chętnie się dołączę.. takie cuda ;D

    OdpowiedzUsuń
  174. Oczywiście po takie wspaniałości i ja się zgłaszam.
    Zapraszam do mnie.
    http://czytamsobie-jasmina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  175. Ustawiam się w kolejce, pozdrawiam
    Ewa
    http://ewuva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  176. Super cukierasy, ustawiam sie :))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  177. Niesamowita kolejka!ja też sie przyłącze,bo ciężko przejść obok takich słodkości;0
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  178. ja rowniez chetnie sie przylaczam :)

    OdpowiedzUsuń
  179. 203 wpisy ale szansa jest, candy bardzo fajne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  180. wow, wygrać w takim candy to dopiero szczęście- staję następna w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  181. Zapisuję się także i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  182. Losowanie akurat w moje urodziny więc może będę miała szczęście wygrać takie cuda :-) Zapisuję się z przyjemnością i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  183. Trochę późno, ale ustawiam się jeszcze w kolejce
    Pozdrawiam
    Magda
    http://magda-lemontree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  184. oo, zdążyłam:)
    zapisuję się więc, bo nagroda super!:)
    http://pando-ra-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  185. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger