września 21, 2011

Ślub

Witam. Kartka kaskada zamówiona przez  przyjaciółkę na ślub, wybrała taką, ponieważ bardzo się jej podoba. Kolory sama wybierałam lubię róż ale taki delikatny więc zdecydowałam się  na papier Victoriana połączyłam z ecru potuszowałam tuszem Distress Ink-antique linen dodałam własnoręcznie robione kwiatki i dwa serce. A skoro kartka ma tak dużo kwiatków, więc mogę zgłosić się do zabawy w  digi scrap wyzwanie zakwitnij.

                                                                           


materiały użyte: papier Victoriana, tusz distress Ink,stempel " Niech każdy....",  tusz czarny pigmentowy"Latarnia morska": Scrap.com.pl,
białe małe różyczki: giełda, dziurkacz falbanka: Hopmart, własnoręcznie robione kwiatki z wyciętych  dziurkaczem serduszka, oraz kwiatuszek szydełkowy.


dziękuję za komentarze i odwiedziny







   

5 komentarzy:

  1. Piękna kaskadowa karteczka.
    Dziękuję za udział w naszym kwiatowym wyzwaniu
    Pozdrawiam
    Kaśka DT Digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocza karteczka :)
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam.
    Karolina DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka!
    Śliczne kwiatuszki!
    Dziękuje za odwiedziny na moim blogu i pozostawiony ślad w postaci miłego komentarza!:-)
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i bardzo romantyczna kartka :) Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu digi-scrap.pl
    Pozdrawiam,
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna! szczególnie podoba mi się motyw ze słonikiem i 'obwiązanie' :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger