września 14, 2011

Ślub

Witam w ten pochmurny dzień pogoda dzisiaj jest zmienna rano słońce, więc wybrałam się na spacer z psem wróciłam zaczęło padać teraz świeci no cóż doszłam do wniosku że nieuchronnie zbliża się jesień....
Mam parę kartek ślubnych i chciałam pokazać, osoby już je otrzymały ,więc  myślę, że były zadowolone. Sporo zdjęć...









materiały to: papier Idylla, tusz Distress Ink-antique linen:Scrap.com.pl wstążka pasmanteria, papier czerpany










papier:Scrap.com.pl, wstążka pasmanteria, kwiatki Empik, dziurkacz: Hopmart






materiały to: papier, tusz Distress Ink: Scrap.com.pl koronka pasmanteria, kwiatek, serwetka:giełda,dziurkacz:Hopmart


i już ostatnia





materiały to: papier Reverie, tusz Distress Ink:Scrap.com.pl/serwetka, różyczki, perełki giełda oraz dziurkacz: Hopmart


dziękuję za wytrwanie do końca:)








3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się pierwsza: i kolor i kształt nietypowy, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps. Właśnie dzięki niej wpadł mi do głowy pomysł na kartkę świąteczną! Dzięki za inspirację! :-) Jak mi pomysł nie wyleci z głowy i go zrealizuję, to postaram się nie zapomnieć o źródle natchnienia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps.2 Zmień sobie strefę czasową na Warszawę GMT + 01,00 (ustawienia - formatowanie)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Moja twórczość , Blogger